Silná, zdravá a prosperující značka

Zde si dovolíme vám položit několik jednoduchých otázek.  Nespěchejte, zabere vám to jen chviličku. Podívejte se do sebe, a zkuste si co nejpravdivěji odpovědět. Udělejte to pro sebe, firmu nebo značku.

 1. Máte vytvořený naprosto jedinečný a pravdivý záměr, pomocí kterého chcete dosáhnout se svým výrobkem, službou nebo značkou úspěchu?
 2. Je tento záměr v souladu s nastavením parametrů výrobku, služby nebo značky?
 3. Znají tento záměr všichni zaměstnanci firmy nebo vaše spolupracující subjekty a dokonale mu rozumí?
 4. Věříte svému výrobku, službě nebo značce, necítíte žádné pochyby?
 5. Víte naprosto jasně, komu výrobek, službu nebo značku nabízíte?
 6. Znáte dokonale a podrobně cílovou skupinu, znáte své zákazníky?
 7. Máte zmapovaný trh, na kterém se pohybujete, rozumíte konkurenčním výrobkům nebo službám?
 8. Máte jasně definované benefity a atributy své nabídky? 
 9. Máte ověřeno, že jsou benefity a atributy vašeho výrobku, služby nebo značky v souladu s potřebami cílové skupiny, ke které hovoříte?
10.  Jste si jisti, že komunikace a reklama, kterou používáte, je v souladu s těmito závěry?

 Bonusová otázka

  Víte, jak vám funguje váš výrobek, služba nebo značka v souvislosti s předešlým desaterem? 

 

Jestli vám během odpovědí vyvstala na mysli nějaká nesrovnalost, otazník nebo vnímáte možnou mezeru, neváhejte a napište nám, rádi za vámi dorazíme na nezávaznou schůzku, popovídáme si a vše společně probereme. 

Kontaktujte nás