Výkonnost značky je přímo úměrná jejímu napojení na zákazníky a jejich pochopení záměru značky. A nejen to. Značka je také propojena se samotnými provozovateli, tedy jejím majitelem, manažery, i běžnými zaměstnanci, kteří ji do značné míry ovlivňují. Je proto nezbytné mít jasný a všem dokonale známý záměr.
Ve firemním řetězci – majitel, vedení, výkonní zaměstnanci – je několik možných faktorů, které vyžadují naprosto přesné nastavení. Jen drobná odchylka nebo opomenutí může přinést pouze průměrný výsledek.
Při použití správné metodologie umíme určit předpoklady a klíče k úspěchu a prosperitě. Dají se odhadnout, nastavit i prověřit předem. Díky tomu lze minimalizovat rizika a od počátku využít maximálního prostoru pro úspěch daného projektu. Což znamená i větší obchodní výsledek a samotný zisk. Ale to je jen začátek…