Vytvořit pravdivý výrobek, službu nebo značku, které rozumí každý zaměstnanec vaší firmy. Co to znamená pravdivý?
Pokud vytvořím srozumitelný produkt, případně značku, která to, co o sobě říká, čerpá ze své podstaty, charakteru, funkčnosti, a jasně a srozumitelně je prezentována přesně tomu, pro koho byla určena, je takový produkt nebo značka předurčena k úspěchu.
Je nutné, aby to, co o sobě značka říká, byla pravda, tedy byla podle očekávání funkční, chutná nebo přitažlivá.
My vám pomůžeme takovou značku vytvořit a prezentovat přesně zacílené skupině zákazníků, a to efektivními komunikačními nástroji.
Značku bychom měli, ale co obrat a zisk?
1) Prostor na trhu – je nutné najít optimální prostor na trhu, ať již v návaznosti na konkurenci, jeho potenciál a počet samotných zákazníků.
2) Segmentace zákazníku – najdeme vám ideální početnou skupinu zákazníku, kteří potřebují vaše výrobky nebo službu
3) Jak k zákazníkovi hovořit, aby nám rozuměl – pomůžeme vám najít jedinečnou pozici a příběh značky, srozumitelný a poutavý pro vybranou zákaznickou skupinu
4) A jak prodat – prověříme a navrhneme vám ideální prodejní nástroje, od koncepce prodeje, nástrojů pro vaše obchodníky nebo celkový způsob komunikace a samotné komunikační kanály
To je naše vize, jak na to. Tímto způsobem pracujeme pro své klienty a děláme radost jim, i jejich peněženkám a účetním.